محل لوگو

نظرسنجی سایت

چگونه با وب‌سایت فرانفت آشنا شدید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 182
  • بازدید دیروز : 591
  • بازدید کل : 579608

دانشگاه منچستر


دانشگاه منچستر

متقاضیان تحصیل در این دانشگاه باید در آزمون ورودی شرکت کنند. مدرک فارغ التحصیلان این دانشگاه از اعتبار بالایی برخوردار است. گفتنی است مهارت های تجاری و ارتباطات از سرفصل های ارایه شده در این دانشگاه انگلیسی است.
دانشگاه منچستر توسط تیم خصوصی طیف گسترده ای از خدمات دانشجویی ،مشاوره، ویزا، مسکن، دوره های آموزشی زبان انگلیسی و سفرهای تفریحی در انگلستان را به دانشجویان ارائه میکندجالب بدونیددر برتری این دانشگاه اینکه این دانشگاه ۲۵نفراز برندگان نوبل رابه خودش اختصاص داده است .
در این دانشگاه دانشجویان میتوانند از خدمات پزشکی و دندانپزشکی ،بهداشت و سلامت بصورت رایگان بهره مند شوند که این بخشی از خدمات دانشگاه به دانشجویان میباشد.
در سال ۲۰۱۷ the QS World University Rankings بیست و نهمین دانشگاه در لیست رتبه بندی
خدمات آموزشی به خود اختصاص داده است ،واز سطح بالایی برخوردار است دانشگاه منچستر در زمینه دوره های تحقیقاتی رتبه ۵ را در سال ۲۰۱۴ کسب کرده است.
رشته های های مختلفی در دانشگاه منچستر وجود دارد که رشته مهندسی نفت در دانشکده مهندسی دانشگاه منچستر تدریس میشود.
دانشگاه منچستر خدمات گستردهای را در زمینه اقامت برای دانشجویان ارائه میکند و بیش از ۸۰۰۰ اتاق و سوئیت های دانشجویی برای دانشجویان قابل دسترس میباشد
منچستر در شمال انگلستان واقع شده است و از شهر لندن ۳ ساعت فاصله دارد این شهر دارای معمری زیبا و جاذبه های توریستی قبیل گالری و موزه میباشد.

  انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1464

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

فرا نفت اولین آموزشگاه مجازی صنعت نفت ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما