محل لوگو

نظرسنجی سایت

چگونه با وب‌سایت فرانفت آشنا شدید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 179
  • بازدید دیروز : 591
  • بازدید کل : 579605

دانشگاه لیدز


دانشگاه لیدز

باسلام امروز قصد داریم یکی از دانشگاه های مطرح در زمینه مهندسی نفت در قاره اروپا خدمت شما فرانفتی های عزیز معرفی نماییم:
دانشگاه لیدز،یک دانشگاه بین المللی است اما بی شک یک دانشگاه بریتانیایی هم محسوب میشود. با وجود دانشجویان و کارکنانی که از بیش از 140 کشور گرد هم آمده اند، به مکانی متمایز و پرتکاپو تبدیل شده است، آنها مشتاقند که هر کس با استقبال گرم و دوستانه به سبک یورک شایر، خود را در خانه اش احساس کند. به عنوان یک فارغ التحصیل از دانشگاه لیدز، چشم انداز شغلی روشنی دارید. فارغ التحصیلان لیدز در سراسر جهان به چشم میخورند، و بسیاری از آنها با توجه به زمینه تحصیلیشان، نقش عمده ای ایفا میکنند؛ از جمله دو نخست وزیرمغولستان و نامیبیا از فارغ التحصیلان این دانشگاه به شمار میروند.
دانشگاه لیدز (به انگلیسی: University of Leeds)،دانشگاهی درشهر لیدز انگلستان است. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه‌های انگلستان و ۸۷ امین دانشگاه جهان طبق رنکینگ QS در سال ۲۰۱۵ می‌باشد.دانشگاه لیدز، یکی ازاعضای گروه راسل (دانشگاه‌های برجستهٔ پژوهشی انگلستان) و همچنین گروه ان۸ است. همچنین این دانشگاه، یکی از دانشگاه‌های انگلستان شناخته شده با نامرد بریک (آجر قرمز) است. سال هاست که شرکت های نفتی شل، بی پی، آپاچی و توتال به دنبال جذب فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند. سطح بالای علمی این دانشگاه از عوامل این رویکرد است.
http://www.leeds.ac.uk
@fara_naft

(گروه آموزشی فرانفت)

  انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1453

برچسب های مهم

فرا نفت اولین آموزشگاه مجازی صنعت نفت ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما