محل لوگو

نظرسنجی سایت

چگونه با وب‌سایت فرانفت آشنا شدید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 260
  • بازدید دیروز : 688
  • بازدید کل : 575570

دانلود نمونه سوال تافل


دانلود نمونه سوال تافل

آزمون تافل (TOEFL) که آزمونی نام آشنا در کشور و سراسر جهان است، سرواژه عبارت Test of English as a Foreign Language بوده و برای افرادی که زبان انگلیسی، زبان مادری شان نیست، طراحی شده است. این آزمون بین المللی به سه صورت ”مبتنی بر کاغذ”، “مبتنی بر کامپیوتر” و “مبتنی بر اینترنت” بوده که آزمون تافل اینترنتی (TOEFL iBT) تنها آزمونی است که در مراکز آزمون کشور ایران، برگزار می شود. به گفته موسسه ETS، طراح و برگزار کننده اصلی آزمون، تنها به مناطقی که امکان برگزاری اینترنتی آزمون را ندارند، اجازه گرفتن آزمون به صورت کاغذی داده می شود و ۹۷ درصد از مراکز در سراسر جهان، تافل اینترنتی برگزار می کنند. به گفته همین مرکز بیش از ۱۰۰۰۰ مرکز، کالج و دانشگاه در بیش از ۱۳۰ کشور در سراسر جهان مدرک این آزمون را قبول دارند.

آزمون تافل آی بی تی (TOEFL iBT)، چهار مهارت خواندن، شنیدن، صحبت کردن و نگارش را در مدت حدود ۴ ساعت می آزماید و نمره داوطلب در هر چهار قسمت را برای مراکز معتبر سراسر جهان که توسط داوطلب انتخاب شده اند ارسال می کند. به این صورت داوطلب می تواند مهارت خود در زبان انگلیسی را به مراکز مختلف اثبات کند و به طور مثال در دانشگاه های انگلیسی زبان به تحصیل بپردازد.

این آزمون بین المللی در داخل کشور نیز مورد توجه بسیار قرار داشته و داوطلبین زیادی برای اهدافی چون ادامه تحصیل در مقطع دکترا و استخدام در شرکت های بین المللی و مراکز آموزشی برای اخذ مدرک تافل با نمره مناسب گام بر می دارند. مهارت و دانشی که با مطالعه لغات، نکات نوشتاری و متون درک مطلب مربوط به آزمون تافل به دست می آید، عموماً کاربرد زیادی در قسمت زبان عمومی و تخصصی آزمون های کارشناسی، کارشناسی ارشد، MBA و دکترا دارد و برخی از منابع تافل به عنوان منبع برای این آزمون ها نیز به طور گسترده معرفی و مطالعه می شوند.

دانش زبان انگلیسی و تکنیک های آزمون دو قسمت مهم آزمون تافل را تشکیل می دهند. از آنجایی که آزمون تافل اینترنتی آزمونی طولانی است و تنوع بالای سؤالات و شیوه خاص نمره دهی دارد، آشنایی کامل با آزمون و دانستن تکنیک های پاسخگویی به سؤالات برای گرفتن نمره مطلوب ضروری است.

در این دوره با تمرکز بر نحوه سنجش آزمون، کلیه قسمت های آزمون موشکافانه بررسی شده و مهارت های مورد نیاز آموزش داده می شود. در حین ذکر مهارت ها، نکات مهم گرامری، ساختاری، علائم نگارشی و سایر موارد مربوط به دانش زبان نیز به صورت خلاصه و مفید در هر قسمت ارائه می گردد. در هر قسمت مثال های متعدد و مختلف کار می شود تا نکات و استراتژی های گفته شده فراگرفته شوند. همچنین برخی دیکشنری ها، روش ها، منابع و سایت های مناسب برای ادامه این مسیر معرفی و بررسی می شوند.

لازم به ذکر است که این دوره برای زبان آموزانی که سطح Intermediate تا Advanced زبان انگلیسی را داشته و یا در زمان کوتاهی (۳ الی ۵ ماه) قصد اخذ مدرک آزمون تافل را دارند بیشترین بازدهی را دارد، اگرچه نکات گفته شده برای کلیه سطوح مفید بوده و قطعاً در یادگیری زبان انگلیسی و بهبود نگرش در خصوص نحوه صحیح مطالعه این زبان خارجی، مثمر ثمر خواهد بود.

 

نمونه سوال تافل

هیچ چیز مهم تر از حل کردن چند نمونه سوال تافل برای موفقیت در این آزمون نیست. در این راستا، در مقاله یی که پیش رو دارید ۳ نمونه سوال کامل و اصلی تافل که از منابع رسمی این آزمون گرفته شده را برای دانلود در اختیارتان قرار داده ایم.

دانلود نمونه سوال تافل

 

نمونه سوال تافل

اگر قصد آماده شدن برای آزمون تافل را دارید، ولی تا به حال هیچ نمونه سوالی حل نکرده اید، به راستی که انگار هنوز هیچ کاری نکرده اید! هر چقدر کلمه و دستور زبان یاد بگیرید، هر چقدر مکالمه و رایتینگ تمرین کنید، تا زمانی که ندانید در یک آزمون واقعی تافل با چه سوال هایی قرار است رو به رو شوید، انگار چشم بسته وارد مهلکه شده اید. آنالیز و بررسی یک نمونه سوال تافل به شما کمک می کند تصویری جامع از فرمت امتحان و آنچه که قرار است با آن روبه رو شوید در ذهنتان شکل گیرد. به علاوه، این کار کمک می کند خودتان را بهتر در فضا و جو این امتحان قرار دهید.

 

نرم افزار شبیه ساز آزمون تافل

 

دانلود نمونه سوال تافل

در این پست ۳ نمونه سوالی که قبلن به صورت دیجیتال و شبیه سازی شده در اختیارتان قرار دادیم را حالا در قالب فایل های PDF برای دانلود و پرینت ارائه می دهیم. همیشه امکان استفاده از کامپیوتر برای تمرین تافل وجود ندارد، و گاهی لازم است از منابع چاپ شده هم استفاده کرد.

این نمونه سوال ها را در قالب 1 فایل زیپ شده برای دانلود در ادامه مشاهده می کنید. در هر یک از این فایل ها شامل یک نمونه سوال به صورت PDF، همراه با پاسخنامه و توضیحات؛ به علاوه ی فایل های صوتی بخش لیسنینگ و اسپیکینگ، می باشد. فایل ها را دانلود کرده ،بازشان کنید.


مبلغ واقعی 39,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1502

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

فرا نفت اولین آموزشگاه مجازی صنعت نفت ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما